به گزارش انتخاب امروز، به نقل ازروابط عمومی مخابرات منطقه گیلان، جلسه توجیهی اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات مخابرات منطقه گیلان در جهت بالا بردن سطح دقت، سرعت، روند کاری و بهبود عملکرد مجموعه برای تمامی کاربران و ناظران ادارات ستادی و شهرستان ها به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد .
گفتنی است، در حال حاضر ارتباط با سامانه بازرسی به صورت تلفنی امکان پذیر است و تمام مشتریان و مخاطبان یا کارکنان در سراسر کشور می توانند با استفاده از شماره تماس ۲۰۱۹۵ به این سامانه متصل شده و از طریق تلفنی نیز مسائل و مشکلات خود را مطرح سازند.
همچنین تمام شهروندان، مشتریان و مخاطبان شرکت مخابرات ایران، می توانند، مشکلات، انتقادات، نظر و پیشنهادهای خود را در حوزه نحوه عملکرد و ارزیابی خدمات شرکت های ارتباطی، دیتا و مخابرات استانی در سامانه “رسیدگی به درخواست ها و شکایات مخابرات” به نشانی bazresi.tci.ir ثبت کنند.
http://entekhabemrooz.ir/?p=8668
نظرات