تنظیمات
اندازه فونت :
چاپ خبر
گروه : انتخاب امروز
حوزه : آموزش و پرورش, عناوین اخبار
شماره : 2975
تاریخ : 27 مهر, 1399 :: 0:11
بیش از ۷ هزار شکایات مردمی از مدارس در ۶ ماه گذشته بیش از ۷ هزار شکایت مردمی از مدارس داشتیم که ۸۰ درصد آن‌ها رسیدگی شده و به نتیجه رسیده است.

در ۶ ماه گذشته بیش از ۷ هزار شکایت مردمی از مدارس داشتیم که ۸۰ درصد آن‌ها رسیدگی شده و به نتیجه رسیده است. به گزارش انتخاب امروز،خانم زهرا مظفر د گفت: بیشتر شکایات درباره دریافت وجه در زمان ثبت نام از اولیاء و آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان و تخلفات اداری و استخدامی بوده است. وی گفت: دریافت وجه از اولیاء به بهانه کمک به مدرسه در شرایطی که مدارس تعطیل هستند، هیچ وجاهت قانونی ندارد. مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: خانواده‌هایی که از نحوه آموزش مجازی معلم و مدرسه فرزندشان گله‌مند هستند، می‌توانند به ادارات آموزش و پرورش گزارش کرده و یا به سامانه shekayat.medu.ir مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند و در اسرع وقت به شکایت آن‌ها رسیدگی شود. خانم مظفر تصریح کرد: گزارش‌هایی از مردم درباره کندی شبکه شاد داشتیم که این گزارش‌ها جمع بندی شده و در اختیار وزیر آموزش و پرورش برای رفع مشکل قرار گرفته، که وی قول داده است تا هفته آینده این مشکلات را برطرف خواهد کرد. وی خاطر نشان کرد: مدارس موظفند مابه التفاوت شهریه آموزشی و سرویس مدارس سال قبل را به خانواده‌ها بازگردانند و برگه‌ای را هم به مدارس برای بازگشت وجه شهریه و سرویس داده ایم که در صورت بازرسی باید به رویت بازرسان برسد. مدیر کل رسیدگی به شکایات و تخلفات وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: دریافت وجه از اولیاء در مدارس غیر دولتی برای هزینه اینترنت و آموزش مجازی تخلف است و این هزینه باید از شهریه مصوب مدرسه که در زمان ثبت نام از این از اولیاء گرفته شده است، پرداخت شود.

© 2024 تمام حقوق این سایت برای پایگاه خبری انتخاب امروز محفوظ می باشد.